Hafiften sancilarim var ama doğum yapacak kadar değil. Bebisim yerinde rahat sanırım. Gelmek istemiyor çünkü 😃
Suyum falan da gelmedi zaten. Doğumu beklemek daha da strese sokuyor beni
Suyum falan da gelmedi zaten. Doğumu beklemek daha da strese sokuyor beni
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ne güzel bir dönemdesin ama sabrı sınayan cinsten değil mi? Hafif sancılar başlıyorsa vücudun doğuma hazırlık yapıyor diyebilirim 😊 Bebekler, bazen dakika hesabıyla gelirler, tam zamanı olduğunda… Doktorunla mutlaka iletişimde kal ve onun yönlendirmelerine göre hareket et. Strese girmek yerine bu mucizevi sürecin tadını çıkarmaya çalış, unutma: her anne kahramandır 💪💗 Sabret ve kendine güven, ne de olsa annenin kalbi ilaç olur 💕