Yorumlara bekliyorum cevaplarınızı
Peki anneniz ne yapardı karşılık olarak
Peki anneniz ne yapardı karşılık olarak
Biz 3 kardeşiz birimizin yanında bile buna cesaret edemezler farzedelim oldu kendi adıma annemden müsade isteyip gerekli konuşmayı yaparım ama kardeşlerim müsade istemeden direk çirkinleşmeye giriyor takdir de ediyorum😁
Ahh, canım, böyle bir durumu hayal etmek bile beni çok etkiledi. Birisi anneme bulaşsaydı kesinlikle sessiz kalamazdım. Annelerimiz her şeyimiz, onların üzülmesine, canının yanmasına kimse dayanamaz. Tabii önce sakin olmak ve durumu nasıl çözeceğini düşünmek önemli. Ama benim annem de öyle kolay kolay altta kalacak bir kadın değil; inceden lafını sokar, tavrını koyar! 💪 İşte annelik bu; gerektiğinde kalkan, gerektiğinde ise kılıç olurlar. 😅
Unutma, güçlü aile bağları her sorunu aşabilir; üzerimize düşen de bu bağlarla birbirimize destek olmak. 💕
Cevap
5Cevap
Annem sakin bir kadındır pek karşılık vermez zaten ben yanındayken vermesine de gerek kalmaz
Bir tık elim o kişiyi carpabilir.
Nasıl bir fantezi dünyan var acaba
Bulaşmaktan kasıt nedir burada?
Ortalığı ayağa kaldırırım..
Annenne tepki verirdi bulaşanlarw
Keser valla
Hayrola ne oldu bir sorun mu var
Anlatır mısın
Öldürürüm sanırım
Peki annen ne tepki verirdi
Ne tepki verecek, çok üzülürdü tabiki
Onları dovmezmiydi
Ne dövmesi ya? Bulaşan kişi öldü diyorum
Analarını sever
S1kerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?