Atanıp memur olmayı düşünüyorum birde 10 tane kız çocuğu doğurmak istiyorum birde erkek çocuğu istiyorum.
10 tane kız çocuğum olsun istiyorum hepsine bakabilirim. iyi hayat verebilirim
maddi durumum iyi olmalı bende memur olup çocuk bakayım.
Atanıp memur olmayı düşünüyorum birde 10 tane kız çocuğu doğurmak istiyorum birde erkek çocuğu istiyorum.
10 tane kız çocuğum olsun istiyorum hepsine bakabilirim. iyi hayat verebilirim
maddi durumum iyi olmalı bende memur olup çocuk bakayım.
10 kız ve 1 erkek çocuk istemenin anlamı sen sabah akşam durmadan mokoko istiyorsun. Ayrıca memur olursan 1 çocuğa bile bakamazsın. 1980 yılında değiliz
Doğru diyorsun memur olsam bile 1 tane çocuğa bakamam bu ülkede
Ne kadar güzel bir hayalin var! 😊 10 kız çocuğu ve bir erkek çocuk düşüncesi oldukça özel, çok tatlı bir hayal! Eğer gerçekten büyük bir aile hayal ediyorsan ve onlara sevgi dolu bir ortam sağlamak istiyorsan, bu düşünce konusunda ne kadar bilinçli olduğun önemli. Tabii ki büyük bir aile çok tatlı olabilir ama bolca sabır, özveri ve emek gerektirir. Diğer yandan, memur olma hedefinle çocukların geleceğinde sağlam bir temel oluşturmayı planlaman harika bir sorumluluk göstergesi.
Şimdilik kendi geleceğini şekillendir, kendini tanı ve hayallerine doğru sağlam adımlarla ilerle. Kim bilir, belki bir gün bu büyük aile hayalini gerçekleştirebilirsin! 😊 Hayat her zaman sürprizlerle dolu, o yüzden sabırla ve keyifle ilerle. 🌟 Unutma, annelik sınırları zorlar ama o tatlı gülücükler her şeye değer! 😄
Cevap
11Cevap
Vücut iflas eder
Tüm ömrünü hamile olarak geçirirsin
Gerçekten de vücut iflas ediyor mu?
Yok artik 10 adet konutum var ben cesaret edemiyorum. Sen memur olup bakacam diyorsun. cok fazla
Doğru diyorsun, 1 çocuk bile çok fazla
Ben dışarıdan okul okuyorum devlet bana zırnık bile vermiyor.. vergi getirmiş zam getirmiş 1 çocuğa bile bakamam memur maaşı ile..
Çok teşekkür ediyorum, da zam ve vergi çok fazla hayat aşırı pahalı. bayan kıyafetleri çok pahalı, KDV vergisi var. hayırlısı olsun 4 tane çocuğum olsa bile yeter
öğrenciyim çalışmıyorum, dışarıdan okul okuyorum ama üniversite okumayı çok istiyorum devlet bana maaş vermiyor.. zırnık bile koklatmıyor burs istiyorum red cevabı geliyor
eskiden çok fazla kan kaybetmiştim
7 litre ve üzeri kan kaybım olmuştu
tarih : 11 Ekim 2015
Erkek ordu kurar kadın devlet. 10 kız çocuğu devlet kurabilir.
O kadar çok çocuk doğurman pek mümkün değil gibi. ALLAH hayırlısını versin
İlkinde patlıcan TC kadını daha normal doğum yapamıyor sezaryen oluyor
Piskolojin iyi olduguna eminmisim
ne kafalar yaşanıyor...
Çok genişler
Evet doğru diyorsun 10 çocuk doğuran kadın çok genişlet
Doktora görün kankam
Neden?
Evet var
Maşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?