merhaba,
Bebeğim 3 aylık. Sırtüstü ya da yan yatırdığım zaman sürekli uyanıyor. Yalnızca yüzüstü yatırdığımda güzelce uyuyor.
Doktor yüzüstü yatırmak tehlikeli, ani bebek ölümleri genelde yüzüstü pozisyonda oluyor ve bebek olası bogulma durumunda kendini kurtaramaz dedi. Ne yapacagımı şaşırdım.
Bugun yine sırtüstü uuyutmayı denedim ama ağlaya ağlaya bi hal oldu yüzüstü yatırdım mecbur. Sizler bebişlerinizi nasıl yatırıyorsunuz? Bizim gibi olan var mı?
Bebeğim 3 aylık. Sırtüstü ya da yan yatırdığım zaman sürekli uyanıyor. Yalnızca yüzüstü yatırdığımda güzelce uyuyor.
Doktor yüzüstü yatırmak tehlikeli, ani bebek ölümleri genelde yüzüstü pozisyonda oluyor ve bebek olası bogulma durumunda kendini kurtaramaz dedi. Ne yapacagımı şaşırdım.
Bugun yine sırtüstü uuyutmayı denedim ama ağlaya ağlaya bi hal oldu yüzüstü yatırdım mecbur. Sizler bebişlerinizi nasıl yatırıyorsunuz? Bizim gibi olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer