Özellikle erkekler bu çocuğu nasıl peşimden koştururum?

Arkadaşlar 4 kişilik bir arkadaş grubumuz var. İki kız iki erkeğiz ve diğer iki arkadaşımız sevgili. Gruptaki diğer çocukla ikimizin de sevgilisi yok. Ben onu beğeniyorum bu yüzden birkaç kez konuşmak sohbet etmek istedim. Arkadaşlarımız sevgili olduğu için genelde grupta ikili takılıyoruz neyse. Bir kez aradım bir kez de yazdım biraz sohbet etti ama sonra mesajıma dönmedi aramama da geri dönmedi. Bu çocuk gruptaki erkek arkadaşımıza benim için beni biraz boğuyor demiş. Arkadaş olarak da düşünsem bu dediği ayıp. Unutamadığı bir kız varmış. Arkadaşlarım sabret bekle diyor sa
Ama çocuğu boğacak hiçbir şey yapmadım eminim. Bir kez denk geldiğimizde de bana buluşma sözü vermişti. Neyse bu çocuğu nasıl peşimden koştururum naparım acil cevap lütfen.
Özellikle erkekler bu çocuğu nasıl peşimden koştururum?
Cevapla