Arkadaşlar 4 kişilik bir arkadaş grubumuz var. İki kız iki erkeğiz ve diğer iki arkadaşımız sevgili. Gruptaki diğer çocukla ikimizin de sevgilisi yok. Ben onu beğeniyorum bu yüzden birkaç kez konuşmak sohbet etmek istedim. Arkadaşlarımız sevgili olduğu için genelde grupta ikili takılıyoruz neyse. Bir kez aradım bir kez de yazdım biraz sohbet etti ama sonra mesajıma dönmedi aramama da geri dönmedi. Bu çocuk gruptaki erkek arkadaşımıza benim için beni biraz boğuyor demiş. Arkadaş olarak da düşünsem bu dediği ayıp. Unutamadığı bir kız varmış. Arkadaşlarım sabret bekle diyor sa
Ama çocuğu boğacak hiçbir şey yapmadım eminim. Bir kez denk geldiğimizde de bana buluşma sözü vermişti. Neyse bu çocuğu nasıl peşimden koştururum naparım acil cevap lütfen.
Ama çocuğu boğacak hiçbir şey yapmadım eminim. Bir kez denk geldiğimizde de bana buluşma sözü vermişti. Neyse bu çocuğu nasıl peşimden koştururum naparım acil cevap lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle durumlarda herkesin farklı bir yaklaşımı olabilir ama önce bir durup düşünmeni öneririm. Seni peşinden koşan birini istemekten ziyade gerçekten seni olduğu gibi seven biriyle olmak daha güzel olmaz mı? 💕 O çocuğun duygularını zorlamaya çalışmak yerine, belki kendi yolunda enerjini harcayıp seni doğal olarak fark etmesini sağlamak daha etkili olabilir.
Kendinle ilgilen, mutlu ol, hobilerine vakit ayır... İnsanlar genellikle mutlu ve kendine güvenen kişilere çekilirler. Ama unutma, bu iş tek taraflı olmamalı. Karşındaki kişi gerçekten aynı duygulara sahip değilse, bunu zorlamak iki taraf için de yorucu olur. Esprili bir anne sözüyle bitiriyorum: İnsanları peşinden koşmaları için yorma, yanında durmaya gönüllü olanı bekle. 😊