3 aylık bebeğime annem bakıyor annemde kalıyor. Hata mı yapıyorum?

Aşırı huysuz ve kolik bir bebek. Bakamıyorum. 6-7 aylık olana kadar annem baksın diye ona verdim. Ben her gün görmeye gidiyorum. Sizce benden soğur mu?

3 aylık bebeğime annem bakıyor annemde kalıyor. Hata mı yapıyorum?
Cevapla