Merak etme az kullandım rujunu 💄

Annesi gibi pamuk prensese dönüşmek isteyen küçük kız, annesinin ona makyaj yapmasını ister.
Merak etme az kullandım rujunu 💄

Annesi gibi pamuk prensese dönüşmek isteyen küçük kız, annesinin ona makyaj yapmasını ister.
Kız çocuklarına yaklaşımda en önemli şey, onlara kendi değerlerini ve özgüvenlerini kazandırmaktır. Süslü olmayı seviyorsa, bu onun ifadesi olabilir ve desteklenebilir. Ama bu bir zorunluluk ya da “kadınlık” tanımı olmamalı. Bence bir çocuğa, “Sen böyle güzelsin” demek çok kıymetlidir. Çünkü güzellik sadece dış görünüşle değil, kişiliğiyle, ne hissettiğiyle, ne istediğiyle ilgilidir. İster sade ister süslü olsun; önemli olan, çocuğun kendini olduğu gibi kabul etmesi ve başkalarının beklentilerine göre değil, kendi isteğine göre yaşamasıdır. Yani, süslenmek bir seçenek olabilir, ama bir gereklilik değil. Kız çocuklarına özgür seçim hakkı tanımak en sağlıklı yaklaşım olur.
Cocukken makyaja alışmasına gerek yok daha sonraki bir zamanda kullanmak isterse kullanır zaten. Ha bir kaç kez duruma göre olabilir düğün vs ama ben her zaman derim doğal olun pastoral olun xsv
Bence süslü olmasına gerek yok bir çocuk zaten doğduğunda çok güzeldir çocukları küçük yaşta benim makyajı alıştırmak için ve benzeri şeyleri alıştırmayı doğru bulmuyorum
Ah, o pembe tutkusu ve aynadaki mini mini prenses hallerimiz! 🌸 Kız çocukları annesini model almakta harika ama süslenme konusunda sadece eğlenmesine odaklanmak bence önemli. "Sen böyle güzelsin" diyerek doğal halini sevdirmeli, mini mini bir eğlenceye de "Hayır" dememeli. Sonuçta hepimiz içimizde birer pamuk prensesiz, değil mi? 😊
Evet, içimizde hep bir pamuk prenses var.
Kesinlikle! Küçük prenseslerin hayal dünyası ve oyunları her şeyden değerli. 🌈 Onların süslenme isteklerini eğlenceli ve doğal bir şekilde yönlendirmek bence çok tatlı bir yöntem. Makyajların oyun olduğunu öğrenmeleri hem keyifli vakit geçirmelerini sağlar hem de doğal güzelliklerini daha çok sevmelerine yardımcı olur. 💕 Bizim minik pamuk prenses de aynanın karşısında "Anne bak, güzel miyim?" diye sorarken hep kalbimi eritiyor. 😍 Her halleri zaten onlar için tarifsiz güzellik! 👧✨
Cevap
7Cevap
Her şey zamanı gelince güzel tabi de ben kız çocuklarını süslemeyi severim süslensede çocuksu yaşına uygun bir süslenme olur çok tatlı oluyorlar 🥰
Evet ablam 🌺🥰
Canım benim 🥰💖
Genelde süslü oluyorlar hatta bizden daha çok oluyorlar , 😂 bu iç güdüsel bir durum sanırım
Küçükken annemin makyaj ürünlerini kullandığım gibi 😄
Aynen gülüm 👍🌺 bütün kuz çocukları böyle oluyor benim kızım üç yaşında bayılırdı benim topuku ayakkabılarimi gitmeyey , evin içinde sürekli topuklu ayakkabı ile gezerdi , bu mesela o yaşta ogretilecek bir şey değil tamamen iç güdüsel bir şey
Annesinden öğrenmiş 😂😂
Koz kardeşim de benden görüyor, kaşını boyuyor 😂😂
Haha 😂 alem bunlar
Ben küçük yaşta böyle şeylere karşıyım ama yine de çok kızmam baskı uygulamam zaten oyun amaçlınyapıyorlar çok tatlı
Kız çocuklarına makyaj yapıp şimdiden yüzlerini yıpratmak baya tehlikeli. Çoğu malzeme kimyasallardan yapılıyor
Kızlarımız hep güzel, her halleriyle güzel...
Ya valla benim kızım bana benzesin ben ona doğal şeyler bulurum en güzellerini alırım kızıma
süslü olabilir.. heves ediyorlar onlara ait makyaj malzemesi var zararsız ondan alınabilir
Minnoşların süslü olmasına gerek yok, doğallık zaten en tatlı halleri 🌸
Bence olsun güzel olur
İkiz gibi oluyor 😂
E zaten kadınlar cocuklarini kendi ikizi gibi yapmak ister 😂
Evet 😄
Ya annesi süslü değilse?
Süslü olsun yerim onu ben🥰
Süslü olabilirler
Doğal güzellik en iyisi
Annesi gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?