Arkadaşlar lütfen bakar mısınız özellikle erkekler , önemli benim için?

Kızım 4.5 yaşında. Dışarı çıkmam gerekti ve o evde babasıyla birlikte kaldı. Altına kaçırmış (büyük abdesti) nasıl oldu bilmiyorum n ot alde böyle yapmazdı. Velhasıl kaçırmış işte çocuk. Eşim beni aradı çabuk gel elimi bile sürmem dedi. Çok zoruma gidiyo çok sinirliyim. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde gitmeye çalıştım. Yarım saat boyunca çocugu o şekilde banyoda bekletmiş. Çocuk korkmasın diye tartılmadım direk onu temizledim gidip. Ama çok sinirliyim ben mi abartıyorum yoksa haklı mıyım?

Arkadaşlar lütfen bakar mısınız özellikle erkekler , önemli benim için?
Cevapla