Esim her hareketime abartma diyor sinir olmakla haksız mıyım ya?

2 aylık hamileyim. Aşırı derece de midem bulanıyor, iştahsızim kokulara karşı çok hassasiyetim oluştu vs vs. Esim de abartıyorsun, ilgi çekmeye çalışma falan dedi. Bende ne ilgi çekmesi bulantidan uyuyamıyorum bile her sabah neredeyse kusuyorum görmüyor musun bunları dedim. Konuştursan zaten hep sen haklısın aynen abartmiyorsun dedi. O kadar sinir oldum ki nefret ediyorum herseyden
Esim her hareketime abartma diyor sinir olmakla haksız mıyım ya?
Cevapla