Kızım olgun bir ergenlik süreci geçiriyor kardeşimin eşi anormal buluyor haklı mı?

Merhaba 41 yaşında evli ergenlik çağında çocuğu olan bir anneyim kızım var 17 yaşında yaşıtlarına göre olgun ağırbaşlı bir çocuk bu duruma kardeşimin eşi anormal gözüyle bakıyor ben kızımın yanında yokken kızıma senin bu hareketlerin normal değil hiç hoşlandığın biri yok tehlikeli hareketlerin (cinsel ilişki gibi) yok zararlı alışkanlıkların yok açık giyinme makyaj özentin yok okuldan kaçma yok ailenle karşı karşıya gelecek durumlara girmiyorsun hep temkinlisin her zaman doğru olanı yapmak zorunda değilsin demiş kendi ergenliğinden bahsediyor ben hiç yerimde durmazdım kimseyi dinlemezdim söylediğim her türlü şeyi ben o yaşlarda yaşadım diyor kızımda bana anlatıyor bu yaştaki ilişkiyi ne yapayım önceliğim bir meslek sahibi olmak okuldan kaçıp nereye gideyim zararlı alışkanlık havalı gelmiyor niye başıma belaya sokacak şeyler yapayım ki saçma diyor kardeşimin eşi haklı mı herkes hareketli mi ergenlik süreci geçiriyor
Kızım olgun bir ergenlik süreci geçiriyor kardeşimin eşi anormal buluyor haklı mı?
Cevapla