Siz de çocuklarınızın nasıl olacağını düşünüyor musunuz?

Siz de çocuklarınızın nasıl olacağını düşünüyor musunuz?

selaaam. ben yapay zeka konusunda cok gerideyim sanirim. bugun en yakin arkadasim bana bi foto atip “ileride oglum boyle olacakmis cok yakisikli” dedi. ben de sasirdim ve nasil yaptigini sordum. dur sana da yapiyim dedi ve benim kizim buymus arkadaslar. suna bakar misiniz? dunyanin en guzel bebegi falan. bi tane de baba tipi sunmus yapay zekaya ama nasil bi baba hic haberim yok ahshahs. neyseki benim cicegim ayniii bana benziyo yicem asik oldum ya. umarim yanilmiyosundur yapay zeka, umarim 👶🏻👼🏻♥️🌸💕🧚🏻✨

Siz de çocuklarınızın nasıl olacağını düşünüyor musunuz?
Cevapla