Ben çocuk evlat edindim 12 yaşindaki bir çocuğu avurpalı?

Arkadaşlar ben benim oğlan da 12 yaşinda hem kardeşlik yapsınlar hem arkdaş olsunlar diye avurapli bir çocuk evlat edindim ama restoran falan gidince çocuk sürekli çatal bıcak kaşik falan istiyor ve evde de çatal ve bıçak kulaniyor et keserken bile kendisi bize siz niye sadece kaşik ile yiyiyorsunuz anne falan dedi ben ve oğlum birbirimize baktık sizce bu normal mı bir çocuğun büyel davranması
Ben çocuk evlat edindim 12 yaşindaki bir çocuğu avurpalı?
Cevapla