Esim izin günlerinde hep arkadaşlarıyla vakit geçiriyor. Sıkılıyorum haksız mıyım?

5 te işten geliyor. Televizyon karşısında oluyor. Yemeğini yiyor sonra oyun oynuyor. Hiç doğru düzgünce sohbet bile etmiyoruz. Hafta sonları ise gitmiyor. Onda da sürekli arkadaslariyla vakit geçiriyor. Evde durmaktan çok sıkıldım artık. Geçen hafta sonu yüzmeye gittiler. Bu haftasonu da balığa gideceklermis şimdiden plan yaptılar. Hiç vakit geçiremiyoruz. Ya da en basiti akşam yürüyelim biraz diyorum. Hem 7 aylık hamileyim iyi gelir diyorum. Hiç gelesim yok sen git kendin yürü diyor. Biraz önce de dedim yürüyelim mi diye yine aynı cevabı aldım
Yürümek istiyorsan sen yürü illa gelmem mi lazım dedi. Bende sinirlendim birazdan hazırlanıp çıkacağım. Gerçekten bunaldım artık...
Esim izin günlerinde hep arkadaşlarıyla vakit geçiriyor. Sıkılıyorum haksız mıyım?
Cevapla