Kocam çocuk istiyor ama ben gizlice doğum kontrol hapı kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı?

Evlenmeden önce çocuk istemiyoruz diye kararlaştırmıştık zaten onunla evlenme nedenim onun çocuk istememesiydi. Çok fazla talibim vardı görücü üsülü çok kişi geliyordu ama hepsi çocuklardan bahsedince konuşmayı kesiyordum bir senedir evliyiz ve son birkaç aydır bebek videoları izliyor bana gösteriyor çocuk istiyorum dedi yok dedim ve baya kavgalar çıktı çok iyi anlaşıyoruz karakterlerimiz çok iyi uyumlu ama çocuk istemiyorum. Kaç kez dedim dinletemedim hep ağladı kavgalar çıktı. bende artık bir şey bilmiyorum allahın takdiri dedim ama gizli gizli ilaç kullanıyorum sizce yaptığım kötü mü? Çocuk istemiyordu ve benimde istemediğimi biliyordu ama evlenince değişti

Kocam çocuk istiyor ama ben gizlice doğum kontrol hapı kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı?
Cevapla