Baba ilgisi ve sevgisi görmemiş olan bir kıza sahip çıkma ve onun tüm duygusal açıklarına destek olmak isteme açlığı?

Arkadaşlar. Boşandım. 1 sene olacak. iki kızım var. Bana uzaklar. Böyle bir mavevi açlık duygusu yaşıyorum.. mani olamiyorum kendime. Bu manevi ve duygusal acligimi nasıl giderecegim. Fikri olan var mı?
Baba ilgisi ve sevgisi görmemiş olan bir kıza sahip çıkma ve onun tüm duygusal açıklarına destek olmak isteme açlığı?
Cevapla