Annem hamile olmama tepki gösterdi. Moralim çok bozuk. Neden böyle anlamıyorum?

2 aylık evliyim. Hamile olduğumu öğrendim. Hiç beklemiyorduk. İlk başta test yaptım pozitif çıktı inanamadım hastaneye gittik hamileymisim 3 haftalık. O sokla anneme de söyledim. Hamileyim diye. Annem de; ne hamilesi acelenize ne oldu saçmalama istersen falan dedi. Bende böyle tepki görünce ağladım. Hala da ağlıyorum. Annem yüzüme kapattı resmen telefonu. Sanki evlilik dışı hamile kalmışım gibi davranıyor. Esim de ister istemez halimden anladı neyin var falan dedi bende söylemek zorunda kaldım. Anneme çok sinirlendi. Niye böyle bir tepki veriyor sana. Demek ki hayırlısı böyleymiş iyi ki de olmuş. Bi de hamilesin halinden anlaması lazımdı. Bir daha böyle tepki görürsen direkt yüzüne karşı derim bunları falan dedi. Açıkçası esim hamile oluşuma çok sevindi. Onun hep bir cocuk hayali vardı çünkü. Çok hevesli. Hatta bugün hamilesin yemen lazım diye buzdolabini doldurdu 🥹 ama bugün annemin tepkisi beni mahvetti. Neden böyle anlamış değilim..
Annem hamile olmama tepki gösterdi. Moralim çok bozuk. Neden böyle anlamıyorum?
Cevapla