35-40 dan sonra evlenip doğururum diyen kızlar neyin kafasını yaşıyor?

o yaşlarda çocuk doğar doğmasına ama ne kadar sağlıklı doğar orası muamma. kim ne derse desin en sağlıklı doğurganlık yaşı 18-20 lerdir. bilimsel olarak da böyledir bu. eskiler boşuna 15-16 larda çocuk doğurmuyordu. yaş ilerledikçe doğacak çocukta hastalık olma olasılıgı artar. bu durum tavuklarda bile gözlemleniyor hafif yaşlanmış tavukların iri yumurtalarını kuluçkaya bastır, genç tavuklarınkine göre daha fazla civcivin daha kolay hastalandığını gözlemleyeceksiniz. ayrıca yumurta üreticilerinin çoğu 2 yaşını geçmeden tavukları yeniler zira yumurta verimleri düşüyor. arada istisnalar olabilir ama çok iyi bakmış olmalı sağlıgına kendine sporuna vs dikkat etmiş olmalı. bunu kafanıza sokun feminist kadınlar.

35-40 dan sonra evlenip doğururum diyen kızlar neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla