Hamileyim, eşimin kırıcı sözleri karşısında ne yapmalıyım?

Evet, hamileyim ve isteklerim biraz fazla. Nazım da var, malum. Hamileliğin getirdiği mide bulantısı, ani can çekmeleri derken… Kocamı aradım, “Aşkım, canım şunu çekti,” dedim. O da “Göndereceğim, dur iş konuşuyoruz,” dedi ve gönderdi. Birkaç kez daha arayıp bir şeyler istedim, yine kırmadı, gönderdi.
Eve geldiğinde “Dur, girme, markete uğra da meyveli Danone al öyle gel,” dedim. Bana, “İsteklerini topluca istesene,” dedi. Ben de “Aşkım, hamileyim, bebeğini taşıyorum,” dedim. O da “Keşke sen beni s…kyseydin de ben taşısaydım,” dedi. Ardından “Tamam, gidiyorum markete,” deyip çıktı.
Bu söz beni çok kırdı. Ona küstüm ama hâlâ çok üzgünüm. Bu nasıl bir kabalık? Ne yapmam lazım? Normal mi bu tepkisi? Yoksa ben mi abartıyorum?

Hamileyim, eşimin kırıcı sözleri karşısında ne yapmalıyım?
Cevapla