Doğumdan sonra kadınlar mı yoksa erkekler mi değişir?

8 ay önce doğum yaptım arada tartışma ufak tefek küslükler yaşadığımız eşim doğumdan 7 gün sonra bir gece bana bağırdı kızdı olayı hatırlamıyorum ama kalbim o anda öyle buz kesmişti ki bir daha asla eskisi gibi olmayacak gibi gelmişti..

Sonra özür diledi barıştık falan..

Geçti (güya)

Normalde erkek karısından kendisine yanaşmıyor uzak kalıyor çocukla ilgileniyor diye şikayet eder doğumdan sonra ne zaman sarılarak uyuduk ne zaman öpüştük seviştik bilmiyorum bunları en ihtiyacım olan lohusalık döneminde yaşadım.. ben ona yaklaştıkça o benden kaçtı 😞

Sonra bir gün çok büyük kavga ettik bana çok fena bağırdı sonra bi zaman sonra bi daha..

Çocuk ağlıyo susturamıyorum diye eşime söyledim ben susturamıyorun sen bak dedim neyse o susturdu aradan zaman geçti yine ağlıyor beceremiyorsun diyo eve beceremiyorum dedim sonra bi daha bi daha bi daha bi daha beceremiyosun dengesizsin pissin vs vs.. bu zamana kadar geldik..

Bugün en son çocuktan sonra iki işi yapamaz oldun ikimizi aynı anda sevemiyorsun çocuk doğunca sevgini ona verdin beni sevmiyorsun vs dedim kıyamet koptu yine... Sahi doğumdan sonra erkekler mi değişir kadınlar mı...

Doğumdan sonra kadınlar mı yoksa erkekler mi değişir?
Cevapla