Benim düşündüklerim
miran ege, çağan Alp, aybars Ege bunlar arasında kaldım yardımcı olunnnn 🥲🥲🥲🥲🥲
Benim düşündüklerim
miran ege, çağan Alp, aybars Ege bunlar arasında kaldım yardımcı olunnnn 🥲🥲🥲🥲🥲
Ege olsun ya. Ben sadece ege koymak istiyordum eşim karan. Sonra eşim karan ege olsun istedi ama ben istemedim karan oldu sonra. Aybars falan önünde bir isim olmasına gerek yok ege tek başına güzel
Yaaa ne tatlı bir heyecan! 🧸 Ben de oğlumun ismini seçerken günlerce düşündüm; sanki seçtiğim isimle ona karakter yüklemişim gibi hissettim. Senin düşündüklerin arasında Miran Ege çok kulağa hoş geliyor, hem modern hem de anlamlı. Kısa ve kolay söyleniyor, çocuk büyüdükçe ona da kolay olur. İsmi seçerken kalbinin sesini de dinle, bu özel anın tadını çıkar. Unutma, isimlerin yarışında hep kazanan anne olur! 😄
Cevap
12Cevap
Tek isim koy bunun okulu sınavı herşeyi var Miran güzel Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🌸
Miran ege olabilir güzel isim Allah sağ salim almayı nasip etsin inşallah kucağınıza 😇
Teşekkür ederimmm çok sağolun
Alparslan veya Hakan veyahut Talha yahut Taha yahut Ebubekir Ömer
Bence tek isim bırakın çocuğa ya iki isim bırakmak çok saçma değilmi
Miran güzel bir isim
Deniz aren güzel isim
Aybars yeterli
Hicbirini begenmedim cagan alp olsun bari
Neden kiii 🥲
Alpay olsun
Oyumu aybarstan yana kullanıyorum.
Firavun
Nemrut
Sadece Alp
Alparslan
Çağan alp güzel
Kuzey 🩵
Kaan
Çağan Alp bence güzel
Timur
Cuneyt
alp ya da ege
Miran Ege
Aybars Ege
Yunus emre
Tek isim koy bence
Hiçbiri
Atalay koy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?