Sizce suç işlenmesi halinde kaç yaşın altı çocuk sayılmamalı?

Sosyal medyada görüyorum; 15 yaşında, 16 yaşında çocuklar suç işliyor ve mağdurun ailesi suçlunun ceza indirimi almasını istemiyor... Sizce kaç yaşın üzeri tamamen yetişkin kurallarınca yargılanmalı ve ona göre ceza almalı?

Sizce suç işlenmesi halinde kaç yaşın altı çocuk sayılmamalı?
Cevapla