Çalışmak istemiyorum eşime de söylüyorum ama anlamıyor ne yapmalıyım?

4 aylık hamileyim ve gerçekten çalışmak istemiyorum. Sabah erkenden kalkmak hamileyken daha zor. Ayrıca midem bulanıyor. Hala bulantilarim geçmedi. Bu sabah kustum hatta. Şimdi de ise geldim uyumamak için zor duruyorum. Eşime çalışmak istemiyorum yoruluyorum diyorum çalışmayıp ne yapican en azından birikim yaparız felan diyor. Ekstra bi de ev işleri falan da oluyor tabi. Her ne kadar esim yardim etse de benim gibi yapamıyor çoğu is bende oluyor ve aynı şekilde yemeği de işten gelince ben yapıyorum. Yorgunluktan akşam nasıl yattigimi bile bilmiyorum..
Çalışmak istemiyorum eşime de söylüyorum ama anlamıyor ne yapmalıyım?
Cevapla