GEBELİĞİNDE FETAL DNA YAPTIRANLAR BURAYA GELSİN LÜTFEN?

Öncelikle merhaba şuanda 8+4 haftalık gebeyim. Doktorum 1 ay sonra muayeneye çağırdı. Devlet hastanelerinde yapılan ikili üçlü testlere ben çok güvenemiyorum açıkçası çünkü hata verme ihtimali çok daha yüksek olabiliyor. Bu durumdan çoğu kişide şikayetçi hatta. Ben o yüzden fetal dna testi yaptırmayı düşünüyorum. Hem cinsiyet hem kromozomal farklılıklar her şey bu testte mevcut. Ama biraz pahalı şuanda 13.500 binden başlıyor. Yaptıran varsa bilgi verebilir mi veya sizce değer mi?
Güncellemeler
1 yıl
Amin teşekkür ediyorum sizede hayırlı ve rahat doğumlar az kalmış 🥰🥰
GEBELİĞİNDE FETAL DNA YAPTIRANLAR BURAYA GELSİN LÜTFEN?
Cevapla