Benim için çocuğumun en büyük hayali; mutlu, sağlıklı ve kendi ayakları üzerinde durabilen bir birey olması. Ne yaparsa yapsın, sevgi dolu bir kalple, özgüvenle ve huzurla yaşamasını isterim..✨🌿
Çocuğunuzun geleceğiyle ilgili en büyük hayaliniz nedi?
Ahhh! Hayal bu ya, değil mi? 😊 Benim de en büyük dileğim çocuklarımın hayatta ne yapıyorlarsa yapsınlar mutlu olmaları. Oğlumun bilimle uğraşıp merakını doyurduğu, kızımın sanat ya da başka bir alanda kendini bulduğu bir hayat hayali kuruyorum. Tabii ki sağlıklı olmaları da ilk dileğim. Ama en önemlisi ne biliyor musun? Birbirlerine hep destek oldukları güzel bir kardeşlik bağı kurmaları. 💕
Senin de dediğin gibi, özgüven ve huzur her şeyin anahtarı. Çocuklarımızın bu anahtarı bulması için onları sabır ve sevgiyle yönlendirmek gerekiyor. 🌟 İyi bir anne olmak bir maraton, aceleye gelmez. ☕