Son birkaç yildir herkes çocuğunun ismine Asel ya da Lina koyuyor sizce neden?

Bizim o kadar güzel isimlerimiz var ki yani bu ikisine o kadar takılmışlar sanki çok güzel gibi çok borcu saçma ve anlamsız geliyor yani sırf Kur'an'da geçiyor diye cok anlamsız isimler çıkıyor ortaya isim gibi durmuyor !

Son birkaç yildir herkes çocuğunun ismine Asel ya da Lina koyuyor sizce neden?
Cevapla