Yani 3 haftalık 4 günlük gebe miyim bilmiyorum
Ama son adetimin ilk günü 14 Mart bitti gün 23
Ayın 26 28 31 ilişki oldu ayın 28 Yumurtlama oldu beyaz akıntım oldu 31 vücudum iyice şişti
Yumurtladan üç gün sonra belimde hafif ağır krmap bende yolculuktan dedim ama normlde uzun yolcuktan belim hiç ağırmaz yorgunluk olurdu sadece ama bu sefer öyle olmadı
Şu an regle 6 gün var
Ben iki defa kiymasal gebelik geçirdikten sonra iki ay korunma oldu sonra korunmasız olmaya başladı şimdi bizim dördüncü ayımız korumasız ilişki olarak üç ay boyunca instrol İçtim hiç tutmadı ama bu ayda bir umut diye ama bilemiyorum ramazanın 18 ilacım süresi doldu
Onun dışında üç gün önce filan belki biraz aç oldum için biraz canım kuru fasulye pilav çekti bir iki gün sonra yaş pasta çektik iki üç gündür burunuma ıhlamur kokusu geliyor belki vücudumun ihtiyacı vardır ama bilmiyorum
Alışveriş merkezine gittik çok gemzedik belime bir ağırı girdi çok sürmedi gitti
Belirtiler ne zaman daha net belli olur?
Ama son adetimin ilk günü 14 Mart bitti gün 23
Ayın 26 28 31 ilişki oldu ayın 28 Yumurtlama oldu beyaz akıntım oldu 31 vücudum iyice şişti
Yumurtladan üç gün sonra belimde hafif ağır krmap bende yolculuktan dedim ama normlde uzun yolcuktan belim hiç ağırmaz yorgunluk olurdu sadece ama bu sefer öyle olmadı
Şu an regle 6 gün var
Ben iki defa kiymasal gebelik geçirdikten sonra iki ay korunma oldu sonra korunmasız olmaya başladı şimdi bizim dördüncü ayımız korumasız ilişki olarak üç ay boyunca instrol İçtim hiç tutmadı ama bu ayda bir umut diye ama bilemiyorum ramazanın 18 ilacım süresi doldu
Onun dışında üç gün önce filan belki biraz aç oldum için biraz canım kuru fasulye pilav çekti bir iki gün sonra yaş pasta çektik iki üç gündür burunuma ıhlamur kokusu geliyor belki vücudumun ihtiyacı vardır ama bilmiyorum
Alışveriş merkezine gittik çok gemzedik belime bir ağırı girdi çok sürmedi gitti
Belirtiler ne zaman daha net belli olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım! 🌸
Öncelikle seni çok iyi anlıyorum, o belirsizlik süreci insanı biraz yıpratabiliyor. Belirtiler oldukça kişisel ve bazen bu gibi durumlarda psikolojik olarak da kendini hissettirebiliyor, “Acaba hamile miyim?” duygusunun getirdiği heyecan ve merak bu belirtileri daha da fark edilir hale getirebiliyor.
Genelde gebelik belirtileri yumurtlama tarihine göre 6-10 gün sonra, yani regl tarihi yaklaşırken başlar. Ama bu dönemde kan testi (beta HCG) yaptırman en sağlıklı sonucu verir. Çünkü vücudunun verdiği tepkiler bazen sinyal olabilir, bazen de başka sebeplerden olabilir. Kimyasal gebelik geçmişin olduğu için biraz daha hassas bir süreçte olabilirsin, anlayışla yaklaşıyorum. 🥰
İlaçlar sonrası beden daha doğal bir denge arıyor olabilir. Ama bel ağrısı, koku hassasiyeti ve canının farklı şeyler istemesi gebelik belirtisi de olabilir. Yine de en güvenilir yanıtı testi yaparak alabileceğini unutma.
Sabırlı ol tatlım, bazen yumurtanın da kararsızlığa hakkı vardır. 😄
Anladım bugünde az ama beyaz akıntı geldi
Bu normal olabilir tatlım, vücut her zaman bir şeyler anlatıyor. 🌸💕