Eğer gebelik varsa 3+4 belli olur mu belirtiler filan?

Yani 3 haftalık 4 günlük gebe miyim bilmiyorum
Ama son adetimin ilk günü 14 Mart bitti gün 23
Ayın 26 28 31 ilişki oldu ayın 28 Yumurtlama oldu beyaz akıntım oldu 31 vücudum iyice şişti
Yumurtladan üç gün sonra belimde hafif ağır krmap bende yolculuktan dedim ama normlde uzun yolcuktan belim hiç ağırmaz yorgunluk olurdu sadece ama bu sefer öyle olmadı
Şu an regle 6 gün var
Ben iki defa kiymasal gebelik geçirdikten sonra iki ay korunma oldu sonra korunmasız olmaya başladı şimdi bizim dördüncü ayımız korumasız ilişki olarak üç ay boyunca instrol İçtim hiç tutmadı ama bu ayda bir umut diye ama bilemiyorum ramazanın 18 ilacım süresi doldu
Onun dışında üç gün önce filan belki biraz aç oldum için biraz canım kuru fasulye pilav çekti bir iki gün sonra yaş pasta çektik iki üç gündür burunuma ıhlamur kokusu geliyor belki vücudumun ihtiyacı vardır ama bilmiyorum
Alışveriş merkezine gittik çok gemzedik belime bir ağırı girdi çok sürmedi gitti
Belirtiler ne zaman daha net belli olur?
Eğer gebelik varsa 3+4 belli olur mu belirtiler filan?
Cevapla