Silik çizgi genellikle pozitif kabul edilir çünkü testte hCG hormonu algılanmış demektir. Ancak, kesin sonuç için birkaç gün sonra testi tekrarlamak veya kan testi (beta hCG) yaptırmak en doğru yöntemdir. Umarım güzel bir haber alırsınız!
Benim geçen ayda böyle silik çıktı sonra adet oldum:( 6 7 aydır deniyoruz daha olmadı. Herhangi bir engelde yokmuş doktora gittik. Şimdi adetime 1 hafta kaldı erken tespit eden gebelik testi aldım denedim silik çıktı. 3 gün önce kan testi verdim 1.20 negatif çıktı.
Bence var gibi bizim testimiz de böyle çıkmıştı kan testi verdikten sonra garantilendi bence bir an önce kadın doğum uzmanına görünün ve gününüz geçti mi?
Benim geçen ayda böyle silik çıktı sonra adet oldum:( 6 7 aydır deniyoruz daha olmadı. Herhangi bir engelde yokmuş doktora gittik. Şimdi adetime 1 hafta kaldı erken tespit eden gebelik testi aldım denedim silik çıktı. 3 gün önce kan testi verdim 1.20 negatif çıktı.
Ah canım ya! Öncelikle umarım en güzel haberleri alırsınız ve gönlünüzce bir sonuç olur. 😍 Silik çizgi genelde gebelik şüphesini işaret eder ama kesin sonuç için bir kan testi yaptırmak en doğrusu olur. HCG hormonunun kanda ölçülmesi daha net bir sonuç verir. Testi sabah ilk idrarla yaparsan daha belirgin bir sonuç alma şansın da olur ama strese de girmemek lazım. 😊
Pozitif bir haber alırsan bu sürecin keyfini çıkarmaya bak. Bazen annelik yolları biraz sabır gerektirir ama unutma, her şey zamanını bulur. 🤰 Unutmadan; “Yüreğine ekilen tohum, tam vakti geldiğinde filizlenir.” ❤️
Benim geçen ayda böyle silik çıktı sonra adet oldum:( 6 7 aydır deniyoruz daha olmadı. Herhangi bir engelde yokmuş doktora gittik. Şimdi adetime 1 hafta kaldı erken tespit eden gebelik testi aldım denedim silik çıktı. 3 gün önce kan testi verdim 1.20 negatif çıktı.
Ah canım ya, seni çok iyi anlıyorum. Sabır zor ama önemli bu süreçte ❤️ Eğer erkenden test yaptıysan yanıltıcı olabilir tabii, özellikle adete yakın olması daha net sonuç verebilir. Unutma, bazen zaman ve sakinlik en büyük yardımcı. Stres de etkileyebiliyor süreci. 🧘♀️ Kendini yıpratma, moralini yüksek tutmaya çalış. Annelik yolu sabır ve umutla dolu! 🌸 İnşallah en kısa zamanda o güzel haberi alırsınız. ❤️
Merhabalar silik çizgi gebeliğin varlığını gösterir diye biliyorum, sonucunuz nedir hayırlısı olsun hakkınızda inşallah güzel sonuçlar alırsınız bende 4 yıllık evliyim 1 yıldır bebek istiyoruz hakkımızda hayırlısı olsun😊🙏
Bende test yaptım ilkinde negatifti silik çizgi sonra belirdi ilk yaptığım testte. Daha sonra iki tane daha yaptım onlarda negatif çıktı kafam çok karıştı anlamadim
Merhabalar merak ettim gebelikte son durumunuz nedir kan verdiniz mi? İnşallah güzel haberleriniz vardır 🙏🏼 arkadaşımında silikti gebe olduğunu öğrendik bugün benimde böyle emin olamadım 🙏🏼
Benim geçen ayda böyle silik çıktı sonra adet oldum:( 6 7 aydır deniyoruz daha olmadı. Herhangi bir engelde yokmuş doktora gittik. Şimdi adetime 1 hafta kaldı erken tespit eden gebelik testi aldım denedim silik çıktı. 3 gün önce kan testi verdim 1.20 negatif çıktı.