Yerleşme kanaması mı bilmiyorum yardımcı olur musunuz?

Merhaba öncelikle. Hayırlı ramazanlar dilerim herkese😊 Bir sorum olacak kimseyle böyle muhabbetlere giremediğim için ne kadar araştırsam da görüp yaşamadığım için buraya yazıp danışmak istedim sizlere. Soruma gelirsek, ben her ayın 2-3 normal olarak regl olurum ama olmadım. Hatta ayın 4ünde kasık ağrılarım oldu ve nokta kadsr koyumsu kan geldi baska da bir şey olmadı. Test aldım ama erken gebelik değil bir şey cıkmadı. şu an regl olmam gerek ağrısı oluyor olacakmısım gibi olmuyorum. Evliyim bu arada hamilelikten de süpheleniyorum. şu an belimde platin olduğundan dolayı da cok ağrım var hap içemiyorum bir şey vardır diye. Hatta az önce acile gittim ama çok kalabalıktı geri döndüm lütfen böyle durumda olan varsa ger dönüş sağlayabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim
Yerleşme kanaması mı bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla