3 yaşında konuşmayan Erkek çocuk için tecrübeleriniz den faydalanabilir miyim?

Ocak ayında 3 yaşına girdi, sadece anlamlı olarak Baba diyor. Diğer kullandığı kelimeler belirgin değil. Herşeyi anlıyor, söyleneni yapıyor, konuşmadan herşeyi anlatabiliyor tarif ederek ama konuşmuyor. Abisi 1 buçuk yaşında konuşuyordu onda böyle bir süreç yaşamadım. Bu süreci yaşamış kişiler varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim. Bir uzmana başvurmak gerekir mi? Nasıl bir destek almak faydalı olur? Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum.
3 yaşında konuşmayan Erkek çocuk için tecrübeleriniz den faydalanabilir miyim?
Cevapla