Hamileyim diye esim kıyafetlerime çok karışmaya başladı kim haklı?

6,5 aylık hamileyim ve hamile kıyafetlerini sevmiyorum bende normal kıyafet alıyorum ya da fazla kilo almadığım için evdeki kıyafetlerim hala oluyor onlardan giyiyorum. Ne giysem esim göbeğinin bu kadar belli olmasına ne gerek var biraz geniş şeyler alıp giysen ne olur sanki felan diyor ama normal bir kıyafetin bir tık büyüğünü de alsam belli oluyor karnım. Çünkü hamile kıyafeti değil sonuçta. Buna karışması saçma değil mi? Hamileyim sonuçta fazla belli olsa ne olacak sanki
Hamileyim diye esim kıyafetlerime çok karışmaya başladı kim haklı?
Cevapla