Bebeklerimin acısını dindiremiyorum ne yapmam gerekiyor?

Yaklaşık 3 ay önce bebeklerimi kaybettim. İkizlerdi. Ben bu acıyla baş edemiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sürekli kafamı kurcalıyorum sürekli birşeyler yapmaya kendimi oyalamaya çalışıyorum ancak bu tarz zamanlarda bunu yapamıyorum. Çok güçsüz hissediyorum. Bebeklerimin yanına gitmek istiyorum.9 hafta 4 günlük hamileydim. Rahmimin oraya elimi koyduğumda dünyalar benim olurdu şimdi hiç bir şey hissedemiyorum. Hamile herkes bana nispet yapıyor gibi geliyor. Kendimi kaybetmek üzereyim. Kendime zarar vermek istiyorum. Bu acıyla nasıl baş edebilirim? İlaç almak istemiyorum. Sadece gerçekten beni anlayan durumumu yaşamış birilerinden yardım ve tavsiye istiyorum. Ne yapmam gerekiyor? Nasıl dinecek bu acı? İlk hamileliğimi öğrendiğimde eşimle hesaplarımızda paylaşmıştık. O hesabından o hikayeyi silmiş. Görünce üzülüyor diye mi veya görmek istemiyor diye mi bilmiyorum. Konusunu açmak veya dinlemek istemedim. Bu konuda konuşup dertleşecek kimsem yok gibi hissediyorum.

Bebeklerimin acısını dindiremiyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla