Çocuğundan vazgeçen biri yeri gelince senden veya senden doğan çocuktan vazgeçemeyecek mi? Bunu düşünemiyor musun? Çocuğunu kimseye bırakmıyorsa bu ne kadar kaliteli bir insan, ne kadar harika bir baba olduğunu göstermez mi? Ama senin sözlerine fikirlerine bakılırsa siz birbirinize uygun değilsiniz. O adama acı ve kıskançlık getireceğin ortada
Şefkat çocuğuna duyduğu şey Şehvet partnerine Evliliklerin kötüye yönelmesi tökezlemesi hep şehvet eksikliği üzerine. Aksine, şefkat baskın gelirse sizin ilişkde zaten uzatmaları oynuyor demektir. Annelik-babalık içgüdüsü ile eşler arasındaki şehveti karıştıran bir ahmak daha
@güneşveyaprak sus be @ptal @ptal konuşuyor kalkmış bana şefkat şehvet diyor kadın çocuğunu sokağa at diyor bildiğin sen misin yoksa bu soruyu soran vicdansız kaşar
Benim annem de çocuklu biriyle evlendi ve annesi vefat etmiş çocuk küçücük annemle ona ablalık yapmaya çalışıyoruz aynı şekilde annemin eşi de bana abilik yapıyor yani bu kadar zor mu bir çocuğa bakmak ha istemezsen de adamı boşuna uğraştırma ayrıl
Herkes böyle organik olmayan bir tabloya eyvallah demek zorunda değil. Anlamadınız gitti. Mutlu olduğunuzu söylüyorsun Allah mutlu mesut etsin , ama organiği bu değil. İstenmemesi de çok normal
Normal değil İstediğin kadar normalleştirmeye çalış O çocuk kadının çocuğu değil, o çocuk sen ne kadar iyilik etsen de büyüyünce yine kendi annesinden kendi babasından razı olacak. Sen de yarıda kalacaksın öyle. Bu hiç değişmez. Siz kendinizce bir hikaye uydurmuş ve ona inandırmaya çalışmışsınız kendinizi. Annenizin yalnız kalma korkusu, annenizin yeni eşinin babanızdan daha stabil olması (ölüm de dahil buna) etken olmuş ve sizi de bu hikayeye inandırmış. Organik değil evet , evlilik bu değil. Sürekli bir öncekilerden çocuk toplayıp büyütülen bir ortam değil evlilik. Evliliğin amacı iki aileyi birleştirmek ve bunlardan saf, anasının kim babasının kim olduğu net belli olan ve aynı soyadına sahip çocuklar yeiştirmek
@güneşveyaprak bak g. zekalı teyze sana diyorum ki O ZAMAN BU ADAMLA EVLENMEYECEK ÇÜNKÜ ONUN BİR ÇOCUĞU VAR KABUL ETSENİZ DE ETMESENİZ DE ELİN KAŞARI İÇİN ÇOCUĞUNDAN MI VAZGEÇECEK VİCDANSIZ KÖPEK
kudurmuş gibi her yere yazmışsın. Bu gerçeği değiştirmiyor. Çocuk olmayacak yeni evlilik varsa resimde.
O kadar önemli olsaydı evladı, boşanmazdı dişini sıkardı. Madem yanındakinin kötü gününü düşünemeden çocuk sahibi oldu, o kadar da önemli değil o çocuk o zaman. Tecrübeyle sabit.
Adamla çıkarken çocuğu olduğunu bilmiyor muydun? Ne sandın sana aşık olup gözü kör olacak da çocuğu atacak mı sandın? Kendinde böyle küstah özgüveni nerden buldun? Hayır sen kimsin de adam canından olan çocuğundan vazgeçecek. Ne kadar cahilsiniz ya
Neden istemiyorsun sana ne zararı olabilir ki o sadece masum bir çocuk annesizliğini hissettirmesen mesela ne güzel olur elbette annesi var zaten ama o yokken de senden destek bulsa
Ah canım, zor bir durumdaymışsın anladığım kadarıyla. Ama önce bir nefes alıp durumu sakinle değerlendirmek gerekiyor. Bir insanı olduğu gibi, yaşadığı geçmişiyle ve onun hayatındaki en önemli parçalardan biriyle kabullenmeye hazır mısın, bunu bir düşün derim. Çocuk bir seçim işi değil; o bir birey, bir can... Üstelik bu adam da anladığım kadarıyla çocuğuyla uzun vadede birlikte olmayı planlıyor, yani buna hazır olman çok önemli.
Duygularını netleştirip, sevgilinle açık ve dürüst bir şekilde konuşmayı denemelisin. Gelecekteki mutluluk, bu konuda sağlıklı bir diyalog kurmaya ve karşılıklı anlayışa bağlı. Ama sevgilin ve çocuğu arasında seçim yapmasını istemek, ileride seni de çok yıpratabilir.
Sonuçta kalp işleri zordur ama unutma, aşk bazen taviz vermeyi de gerektirir. Yeter ki taviz verirken kendini kaybetme. Annelikten bir öğüt: "Hayat, çocuklarla beraber daha bir eğlenceli ama kabul etmeyen için de çok sessiz kalır." 😉
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
21
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Ya o çocuktan kurtulmanın çok kolay yolları var. Bu kadar dert etme
baştan niyetini belli etmekle kafasızlık etmişsin. Sana kim söyledi erkeklere pat diye her şeyi söylersek istediğini oldurabileceğini. Erkekler çok s. laktır. İstesen parmağında oynatırsın.. anlatırım da uzun yazması.
hangi sarayda gözde kadının , erkeğe tüm niyetini pat pat pat baştan söylemek bir şeyleri oldurabildiğini gördün ki?
benim eşim de çocukluydu. Bak şu an ortada ne çocuk var ne de yüklü çocuk nafakası.. ve kimse hissetmedi bile. Çocuk şu an çok mutlu , anne mutlu, benim koca mutlu.
Merak edersen yorum yaz anlatmaya çalışayım. Yazmak sıkıyor , sıkılınca bırakırım mazur gör
Ya onu böyle kabul edeceksin ya da ayrılacaksın ben istemiyorum ne demek senin çocuğun olsaydı o böyle deseydi olur muydu? Birde hep bizle mı yaşıyacak diyorsun çocuğun annesi yoksa gidecek ya da velayet babasındaysa tabii ki babayla yaşıyacak bana biri diyecek çocuğunu gönder dışarı at diye o adamı köprüden atarım!!
Bu konudaki tavrını sana göstermiş zaten. İstemiyorsan ayrilirsin. Bir kadının bir babaya bu konuda bu şekilde bir baskı yapması çok yanlış. Kendini o çocuğun yerine koyabilirsin. Sadece düşün.
İyi de sen adamın çocuğu olduğunu bilerek onunla sevgili olmuşsun ve bu dolaylı yoldan çocuğu kabul ettiğin anlamına geliyor zaten. Ne yapsın adam çocuğu senin için sokağa mı atsınn
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bende senin gibi çocuk sevmem ama sevgilini seviyorsan bence merhamet et kötü davranma cocuguna yazık... ya da sevgili konusunu iyice düşün belki bosluktasin ondan böyle insanlara ilgi duyuyosun bekar olarak bekar erkek senin için daha doğru seçenek
Direk sana yol vermesi lazım bu adamın senden olmaz iyi demiş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Senn şimdiden o çocuğu ötekileştirmişsin. El gibi görmüşsün, yük görmüşsün. Siz aile olamazsınız maalesef kendine çocuksuz birini bulmanı tavsiye ederim