Bana ne tavsiye edersiniz. Çocuklara nasıl kendimi saydırtabilirim?

Ben sınıf öğretmeniyim. Öğretmenlik mesleğimi bu zamana kadar birkaç okul ve sınıfta yaptım ama hepsinde çocuklara bir türlü kendimi saydırtamadim. Ders işlerken beni takmiyorlar ve istedikleri gibi konuşup istedikleri gibi hareket ediyorlar. Bir türlü beni takmiyorlar. O yüzden yaklaşık 1 yıl önce filan mesleğime küsüp mesleği bıraktım. Ama şimdi tekrar dönmeyi istiyorum. Hatta ilçe milli eğitim ücretli öğretmenlik için aradı ve gitmeyi düşünüyorum. Sizce çocuklara kendimi nasıl saydırtırım. Yüzüm biraz çocuksu ve mimiklerim yumuşak. Ondan mı takmiyorlar acaba?

Bana ne tavsiye edersiniz. Çocuklara nasıl kendimi saydırtabilirim?
Cevapla