Ben Gey miyim ve bir kadınla Aile kurabilir miyim (çocuk ypmak vs)?

Arkadaşlar ben kendimi gey gibi hissediyorum. Gey olduğumu düşünüyorum çünkü ben 10 yaşındayken erkeklerden cnsl anlamda hoşlanmaya başlamıştım. Ama bana aynı zamanda kızlar güzel, tatlı, geliyor özellikle bir kıza bağlandığım zaman bağlı oluyorum örnek vericek olursam: benim bir kız arkadaşım olmuştu ( svgili değiliz) onu çok sevmiştim bağlı olmuştum. İyi bir arkadaştık onu kızlar ile takılırken görürken pek bir şey hissetmiyordum ama erkekle takıldığını gördüğüm üzülmüştüm beni pek sevmiyormuş gibi algılamıştım. Yani kızlara karşı duygusal, romantik çekimim var cnsl çekim hiç hissetmiyorum. Ama erkeklere karşı yalnızca cnsl çekim hissediyorum. Ve çok üzlüyorum çünkü ben Aile kurmak istiyorum gelecekte çocuğum olsun istiyorum. Ama sanırım cnsl yönelimimden dolayı imkansız..

Ben Gey miyim ve bir kadınla Aile kurabilir miyim (çocuk ypmak vs)?
Cevapla