Merhaba iyi günler kızlar soruyorum güzel insanları ☺️?

27 yaşındayım evliyim hamile kalmak çocuk sahibi olmayı çok istiyorum tedaviye başladım 3 aydır bu ay adetimin 2. günü letu ya başladım 5 gün kullandım adetim bitti rahim filmi çektirdim 3.5 cmlik çikolata kistim var onun için rahim filmi çekiştirdim çok şükür doktor temiz dedi tüplerin açık dedi 14. Gün Progestan yazdı 10 gün kullan dedi şimdi bitmek üzere kaç ayda hamile kalırım rahim filmi çekildikten sonra hamile olma olasılığı yükseliyormuş bilgisi olan bu aşamalardan geçen yardımcı olsun lütfen🌸🌸
Merhaba iyi günler kızlar soruyorum güzel insanları ☺️?
Cevapla