Bebek aslında kadının rahminde (uterus) gelişir, karnında değil. Ancak, doğum sırasında doktorların karın bölgesini kesip bebeği çıkardığı sezaryen doğum, halk arasında "karından doğum" olarak ifade edilir. Bu durum, bebeğin bulunduğu yerle ilgili yanlış bir algıya yol açabilir.
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bebek kadının karnında olmak yerine rahminde oluşup orada duruyorsa doktor nasıl kadının karnını kesip doğum yaptırıyor?