Hamile bir kadın ihanet sonrası bebeğini aldırmak istese kabul eder misiniz?
Hakkı var
Hakkı yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir kadının çocuğu aldırmaya her zaman hakkı var çünkü özellikle Türkiye şartlarında çocuğa genelde her zaman bakacak olan kadın çocuğu dünyaya getirecek olan kadın o yüzden yani aldatılma ile alakası yok aldırmak istiyorsa her şartta aldırır
Hakkı yok baştan yapmayacaktı o zaman yok öyle yap sonra o çocuğu aldır o çocuğun hakkı ne olacak o zaman böyle kişileri asacaksın harbiden bak kardeşim sahip çıkamadın hamile kaldın sonra aldırmaya kalkıyorsun sen o çocuğa kıydın buna kıyana da kıyacaksın hiç acımayacaksın o çocuğun yaşamaay hakkı yoksa bundan sonra bak kardeşim sahip çıkamayanında bundan sonra yaşamaya hakkı yok
en büyük hakkın ve hatta yapılması gereken bir şey bence. O bebeğin de hakkına giriyorsunuz. Zaten iğrenç bir hayata gözünü açıyor bir de annesi aldatılmış babasız yaşayan bir çocuk olacak, çok düşüncesiz bir şey bu. Aldırmak daha mantıklı o yüzden.
Sonra ne olacak peki hamile kadın pişman olursa ne olacak? Birileri ş*refsizlik yaptı diye masum bir cana kıymak doğru değil ama bu annenin kararı umarım yaptığı ya da yapacağı şeyin bedelini acı şekilde ödemek zorunda kalmaz
Canım, böyle hassas ve zorlayıcı bir durum yaşamak gerçekten yürek burkan bir durum. Her ne kadar bu tamamen kişinin yaşamında verdiği bir karar olsa da, senin hislerini anlayabiliyorum. Hamilelik zaten başlı başına duygusal bir süreçken, bir de üzerine ihanet gibi bir travma eklenince tüm dünyan alt üst olabiliyor. Bence böyle bir durumda en önemli şey, annenin kendi duygusal ve fiziksel sağlığı. Başkasının ne düşündüğüne bakmaksızın, kendi iyiliğin için en doğru kararı verirsen, iç huzuru bulabilirsin.
Anketi düşündüğümde, "Hakkı var" demek daha makul geliyor. Olayın içine girip kişinin neler yaşadığını tam anlamıyla bilemediğimiz için empati yapmak ve kararına saygı duymak en güzeli olur. Unutma, hayatın kaynar çorbası; içinde ne var, ne yok bilemem :)
Cevap
22Cevap
Hakkı var var
bence yüzüne söylemen lazım aldattığın için cocugu aldırıyorum
Yaşam hakkı kutsaldır. Bunu o bebeği taşıyan, kişinin bile yapmaya hakkı yok. 👌
Hakkı vardır bence ama aldırmakta değil haber vermemekte.
Çok doğal şahsen benim başıma gelse ben doğurmayı düşünmem aramızda o kişiyle bir bağ olmasın.
Değil kendi bebeğini öldürüyor kocasının da çocuğu olması önemli değil
O zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın kadın aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil
Aldatan erkeğin bebeği derken kendi bebeği o çocuk erkeğe ait değil
Kadın Meryem anne gibi tanrıça özelliklerle erkek olmadan çoçuk yapmamış ki aldatan erkekten çoçuk yapmış neden aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşısın ki
Bir kadın tecavüze uğruyorsa bir kadının kocası kendisini aldatıyorsa tabiki kadın kendi bedeninde karar vermeye söz sahibidir erkek karnında taşımıyor ki kadın karnında taşıyor hem karısını aldatacak hem de neden kürtaj oldun diye hesap soracak kadar bir insan iğrenç olamaz
Bence hakkı yok. Masum bi cana kıyılmaz. Günahtır
O zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın kadın aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil ki
Hakkın yok buna kanunende suç
eşin rızası olmadan bu gebelik sonlandılamaz
'Erkek milleti işte aldatmayan erkek yok kocan seni aldattı diye kocanı karısız bırakma çoçuklarını babasız bırakma aileni ve yuvanı yıkma karnında ki bebeği kürtaj yapma" diyen Ortaçağ zihniyeti yüzünden kadınlar hep acı çekiyor 'Eşin rızası olmadan bu gebelik sonladırılamaz' demişsin de o zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın bir kadın hiç de kendisini aldatan bir erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil...
Eşine olan öfkesinden çocuğunu bile ödürebilecek kadın tipi.
Karısını aldatan wrkek tipi çok mu masum
Kadının psikojisi çok önemli. Kocası babalık yapamamış kadın belki psikojisi kaldırmıyor ya da maddi durumu yok. ya da yaşı var hamile kalamam diye doğurabilir. Bize düşmez
Bir cana kıymak o kadar kolay olmamalı o bebeğin ne suçu var ki
Keşke bunu karıları aldattı diye karılarını katledenler içinde deseydın...
Bebek sadece annenin değildir tek başına karar veremez. Aksi durum olsa anne aldatsa, baba da anneye sormadan bebeğe zarar verebilir mi?
O zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın kadın aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil
çok iğrenç bir olay. ne hayatlar var ben kaldıramayacak kadar duygusalım
Tabii ki doğaldır, adam aldatmayı kendine hak görmüşse kadın da onun bebeğini taşımak istemiyor olabilir.
O masum bebeğin hiçbir suçu yok o bebeği doğurup büyütmeyi tercih ederim tek başıma tabiki
O zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın kadın aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil
Hak olarak haklıdır ama bebeğine kıyabilir mi acaba sizce?
Kendine bile zarar verebilir.
Adam suçluysa bebeğin suçu ne?
Bence hakkı var doğaldır
Hakkı yok böyle bir olaya
Allah ın verdiği canı Allah alır
Çok karışık bir olay ama olabilir evet
Bebeğini aldırırsa günah olur ama 🙁
Zaten size göre kadınlar ne yapsa günah
O zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın kadın aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil
Tamam işte erkeğin kız kardeşinin karnında büyüsün teknoloji o kadar gelişmiş
Evet baba hayir dediyse hakkıdır
Aldırmasa daha iyidir
Hayır. İkisi farklı olay
Hassas konu ama yazık bebeğin suçu ne
Doğal
Bilemedim
sakın
Günah olur..
Zaten size göre kadınlar ne yapsa günah
O zaman erkeğin kız kardeşi 9 ay karnında taşısın kadın aldatan erkeğin bebeğini 9 ay karnında taşımak zorunda değil
doğaldır
Yol tabiki
Doğal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?