Hamileyim, bebeğim 9 ay 20 günlük oldu ama hala doğmak bilmiyor😁?

42 haftalık hamileyim. Artık ne uyku kaldı ne hareket edebilme. Karnım kocaman ve çok ağırlaştı artik. Bebisim bi türlü doğmak istemiyor. Eğe haftaya kadar dogmazsa doktorlar suni sancı verecekler. Artik gerçekten hiç uyuyamıyorum bel ağrısından ağırlıktan. Sancim ya da suyum bir türlü gelmiyor. Ara ara sancim oluyor ama doğuracak kadar değil. Normal mi bu?
Hamileyim, bebeğim 9 ay 20 günlük oldu ama hala doğmak bilmiyor😁?
Cevapla