Kızımla eşimin mezarına girince kötü oluyorum?

Kızım 2001 yılında doğdu , eşimde trafik kazasında 2001 yılında vefat etti kızım 6 aylıkken. Rahmetli kızımda 4 ay önce vefat etti oda trafik kazasında vefat etti ( motor kazası motoru vardı tıra çarptı ) . Babasının yanına defnettik. Ve ben o mezarlığa girince çok kötü oluyorum ilaç kullanıyorum kendimi sosyal medayada oyaliyorum ama tek kaldım
Kızımla eşimin mezarına girince kötü oluyorum?
Cevapla