Merhaba ben bipolar hastasıyım 5 aylık evliyim bebek istiyorum çevremdeki herkes çocuk yapma diyor ama içimde anne olma isteği var?

Kullandığım ilaçlar depakin rexapin ve dideral ne yapmam gerekiyor hamile kalabilir miyim

Merhaba ben bipolar hastasıyım 5 aylık evliyim bebek istiyorum çevremdeki herkes çocuk yapma diyor ama içimde anne olma isteği var?
Cevapla