Süslü kızlarınızın o süslü tokalarını nerede ve nasıl bir organizer de saklıyorsunuz.

tatlıkız 💕
Süslü kızlarınızın o süslü tokalarını nerede ve nasıl bir organizer de saklıyorsunuz.

tatlıkız 💕
Prensesim olsaydı inan ki yapardım. Benim de prensim var. Onun istediklerini yapıyorum ona yetişmeye çalışıyorum. Oğlum üzülmemesi için her şeyi yapmaya hazırım.
Allah uzun ömür versin inşallah.. Evet çok güzeller ama artık kutulara sığmıyor.. Birazını attım azalsın diye ama yok arkadaş bitmiyor.. 😅
Amin cümlemize inşallah. Karışma çocuklara niye atıyorsun. Onlara bırak kendileri atsınlar.
Eakiyenleri ben çaktırmadan attım.. 😅😅 Ay zaten ben onlara her gün alıyorum ki farkında bile olmuyorlar.. 😂😂
E nasıl olsunlar o kadar toka içinden. Daha kutusu açılmamış bile var. Süslü pakizeler 🤣
Evet onları çantamdan yeni çıkardım.. 😂😂 Altta da kullanılmayan bir sürü var.. 😅 Geçen gün öğretmeni fotoğrafını çekip göndermiş bana aşık oldum diye.. 🤣🤣 Anneniz sizi bana hediye paketi yapıp da mı gönderdi demiş.. 😅😅
Ahaha ne güzel 🤣
Aynen baya güldüm.. 😅😅
Kendi kızım olursa odanın yarısını onun süslerine ve giysilerine kapatıcam, anası az modacı değil😂
Şanslı olacak kızım😂kızlarım🤣
Bütün ömrümü kızlarımın saçlarını tarayıp onlara süslü tokatlar takmaya adayabilirim. Babalarına gidip baba nasıl olmuşum annem giydirdi diyecekleri günü sabırsızlıkla bekliyorum🤩🤩
Tokalar*
Muhteşem ötesi bir şey.. O tokaları görünce bile deliriyorum.. 😅 Benden söylemesi bir odanın tamamını da ayırmış olsan yetmiyor hep dolaplar yetersiz kalıyor.. Sonra benim gibi çareler aramaya başlıyorsun.. 😅😅
Senin kızın mi varr 😂
Evet.. 😅😅
Vayyy
😅😅
Amanda aman bunlar ne tatlıymış cıvıl cıvıl böyle 💕 güle güle sağlıcakla kullansınlar inşallah 🙏 🌺🌺 bende gözlü çekmeceli bir organize kutusu aldım ona koyuyoruz genelde ama buna rağmen her yerde bir eşyası vardır bunu görmemezlikten geliyoruz tabi 😂 çünkü görünce kavga çıkıyor
Sığmıyor hiçbir yere artık organizer aramaktan bir hal oldum.. 😅 Ya ben görünce dayanamıyorum zaten.. 😅
Eee kızı olunca insanın öyle oluyor koskoca eve sığamıyorlar birde süslü kokoş olunca normal yani
Ay birde takıları var.. Ben nerelere gideyim Allahım.. 😅😅
Ya hiç sorma 😂 takılar Makyaj setleri, ojeler bile oluyor , çantaları, anahtarlıklari , taçları offf offf ne sayarsan say artık 🤣 gel birlikte ağlayalım ozaman
Ayyyy evet evet bunları söylemeye dilim bile varmadı.. 😂😂 Böyle kaç kutu var işte bende.. 😅 Hadi başlayalım ağlamaya.. 🤣🤣
Olur ağlayalım 😌😌😌😂😭😭😭😭
😭😭😭😭 Allah ömürlerini uzun etsin.. Tek derdimiz bu olsun.. 😅😅
Amin canım cümlemizin inşallah 🙏🥰 rabbim bütün evlatlarımızı girumen görünmeyen bütün kötülüklerden muhafaza eylesin inşallah 🙏🥰 düşmanı mı evladiyla imtihan etmesin inşallah 🙏
Prenseslerimi de gözlerinden öpüyorum 😘🙋❤️
Amin inşallah canım.. Dünyayı çocuklar yönetmeli diyorum. 😍❤️ Bende öpüyorum miniklerin gözlerinden..
🙏🙏🌺💗💕❤️💗🌺♥️💚🧡
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸🌸🌸🌸🌸♥️
Rica ederim canım.. 😍
❤️🥰❤️🥰❤️🥰

Benim pamuğumun tokaları şifonyerinin kendi organizerinde duruyor. En iyisi böyle oldu valla diğer türlü çok karışıyordu birbirine.
Çok güzel olmuş.. Ama işte bende o kadar çok varki hiçbir yere sığmıyor.. 😅😅
Cevap
7Cevap
Enfes harika görünüyor gadası
Teşekkür ederim..
Benim tokalarım yok kullanmıyorum :D
Vereyim sana ödünç bunlardan.. 🤪😅Minikler duymasın çok kıymetli tokaları.. 😅😅
Miniklerin daha çok ihtiyacı vardır. ben alsam da kullanamam :D :D teşekkürler
Aynen öyle.. 😅
Sakallı ipten örgü sepet yaptım kapaklı süslü renkli iple içinde her çeşit tokamıx var bizim yeğenlerime özel 😂💖❤☺😌
Keşke yeterli olsa.. 😅 Yetmiyor bize işte.. 😅 Daha taçlarımız falan var.. 😅
Onları aynalarımıx var boydan onlara asıyoruz evlerinde çok stantlar var burada sadece prenses kuaför odası 💖💃
Ben aynaya asmayı sevmiyorum stand kullanıyorum ama yetmiyor.. 🤦🏼♀️😅
Ya çok tatlı 😍🥰 Benim kızım olsa nasıl saklardım bilmiyorum güzel büyük ve süslü kutular alıp oralarda saklarım sanırım
Keşke o kutular yeterli olsa.. 😅😅
😅😅 benim o kadar süslü tokam olmadı küçükken ama 4 yaşımdan önce oldu oda annem bana alırdı
Ben çok seviyorum böyle şeyleri.. Görünce dayanamıyorum.. 😅 Hele şu renkli saç varya bayıldım resmen.. 😍
O saçlara ne modeller yaparım.. Bende bayılıyorum.. 😍😍
Saçlarla oynamayı çok seviyorum..
Birbirinden güzel şık ve renkli bu aksesuarlar için en az bu kadar şık bir de organizer gerekir
Kesinlikle hayatım ama artık sığmıyor yetmiyor.. 😅😅
Bayıldım hepsine :)
Benim de böyle bir toka organizerim var.
İşte bende bayılıyorum olan benim cebime oluyor.. 😂😂 Ama yüzlerindeki mutluluğu görünce iyi ki almışım bee diyorum.. 😅😅
Ben saklamıyorum. Tek prensesim yeğenim annesine sormak lazım
Benim kendime ait tokalarım kendi saklama kutumda durur.
Bebekken vardı pembeli cok seker ama su an prenses tokam yok sweet girl
Küçük takı çekmecesi var minnak hanımın 😂
Bize onlar yetmiyor artık.. 😂😂
Benimki bir tane olunca 🎈
Allah bağışlasın.. 😍
Hepimizinkini ❤️❤️
Amin inşallah.. 🥰
Allah'ım güsellikleye bakk 🫠💖
Dimi ama aşık olunası değil mi.. 😍🫠
Yess 🥹
Bu gidişle ben toka üzerine bir mağaza açarım.. 😅😅
Ahaha iyiymiş sende ilgi alanından kazanırsın işte abla 😂
Kız beni batırır bu cimcimeler.. 🤣🤣
Çekmeceli takı kutularımda saklıyorum
Onlar artık yetmiyor.. 😅
Organize etmediğim için hep kayboldu 😅
Ay bende bir poşet attım bir kısmı bunlar.. Farklı orgsnizerler de var.. 😅 Bunlar hassas olanlar olduğu için özenli şekilde saklıyorum.. 😅😅
Böyle Bir kutum Benim de olsa😃
Vereyim sana hemen.. 😅😅 Benim minikler duymasınlsr kıyamet kopar.. 🤣🤣
Bende prensler var toka kullanmıyorlar 😂
Onlar kullanmasınlar.. 😅 Ay boş ver kızlar çok süslü oluyor.. 😅
😅😅
Ben kilden askılık yapmıştım tokalari kolyeleri vs askiliga takıyordum. Çok güzel gözüküyordu
Hım gayette güzel görünüyorlar
Kızım prenses değil delikanlı olacak
🙄🙄
yoğurt kovasinda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?