En küçüğü çok duygusal ama belli etmiyor fazla empati kuruyor, ortancılda anne gibi sürekli terlik giy çorap giy üşütme gibi şeyler söylüyor galiba en sevdiğim yanları bu 😃
Bir abim var beni hiç cittiye almaz ama bir şeye ihtiyacım oldu mu ilk yardımı o yapar Bide en güzel huyu eve misafir gelince içinde erkek var ise mutfağa git çıkma diyor 😂 ona çok guluyom ben 😂😂
Benden bir küçüğü bazı konularda benden daha olgun ve merhametli, dürüstlüğü de onu sevmem de büyük rol oynuyor. Küçüğü de çok dobra ve yaramaz ama bir şekilde kendini sevdiriyor :D
Sevecen ve koruyucu olmaları;onlar sayesinde başıma kötü bir şey gelmedi ve karakterimin oluşmasın da en büyük katkılarına sahibim. Rol modellerim 💙Melek gibidirler 🥰🥰