Kızlar, Hamile kalamayan arkadaşınız siz hamile kaldıktan sonra pek yazmasa soğuk davransa napardınız?

Aslında eşlerimiz arkadaş biz çok aşırı yakın değiliz. İlk 3 ay kimseye söylemedik hamileliğimi onlar da 14. Haftada öğrendiler buna mı bozuldu anlamadım? Ama anneler babalar dışında kimseye demedik yani. Bana yazdı bir kere ben de mesajda demedim tabi hamileyim diye yüzyüze görüşmedik de sonra eşim eşine söyledi falan öyle öğrendi tebrkler canım yazdı. Uzaklaşması normal m?

Kızlar, Hamile kalamayan arkadaşınız siz hamile kaldıktan sonra pek yazmasa soğuk davransa napardınız?
Cevapla