Selam🤪
Neden kendi familyalarından birini istemiyorlar yoksa onlar da mı erkeklerden bir şey olmayacağının farkında jsjs?
#reda

Selam🤪
Neden kendi familyalarından birini istemiyorlar yoksa onlar da mı erkeklerden bir şey olmayacağının farkında jsjs?
#reda

Kız çocukla başlamak daha tatlı gelir çünkü genç ve dinamikken kızçeleriyle tatlı hatıralar yaşamak hoşlarına gider ama sonra bir de beraber halı saha maçı yapacakları şöyle yiğit bir oğulları olsun diye yanıp tutuşurlar sdfsdfdf aslında erkekler her cins çocukları olsun diye delirirler sdfsdfdf 😃✌️
oğlana evcil hayvan, kıza prensesim diyorum, farkı bu
bak tam bunu yazarken, oğlana telefonu ver artık dedim, kız istedi. alınca teşekkür ederim baba wifi n kapalı, mobil veri açıkmış diyor, hadi gel de oğlana bunu öğret
adam wifi yi kapatmış, neymiş diğeri daha iyi çekiyormuş
eic için teşekkür ederim
Kız evladı gerçekten erkekten daha vefalı ve babaya aşırı düşkün oluyor ayrıca kız evladı 18 yaşına gelse bile kendini sevdirir küçük çocuk gibi erkek 15 ten sonra asi olur evden bağı kopar evde olsa bile odasından çıkmaz çok faktör var yani
Erkek çocuğu hayvandır, erkek çocuğu g.. eri zekalıdır, erkek çocuğu m... aldır.
1 yaşından sonra çekilecek şey değiller.
Erkek çocuk için müstakil ev lazım. Dışarıya döşeğini, yemini, suyunu koyacaksın bırakacaksın kendi haline.
Cevap
20Cevap
kızım olmasını çok isterdim tatlılar çünkü
Aksine erkek babası olmak ister ortalama erkekler... kayınpederim öğretmen eşi de öğretmen ve 2. çocuğu da kız oldu diye 1 hafta eve gelmemiş...
Ama kız babası olmak daha keyifli gördüğüm kadarıyla... electra kompleksinin tadını çıkarıyorlar
Erkek çocuğu canavar gibi oluyor. İnsan evladı istemekte haksız mıyız skdndld
Haklisiniz tabi eic sectiklerimi de oku shsh
Ay bu aileye bayılıyorum çılgınlar gibi izliyordum bir aralar.
Neden bilmiyorum ama baba kız ilişkisi kuvvetli bir bağ ve çoğu erkek de bunu yaşamak istiyor sanırım.
Zaman değiştikçe bakış açısı da değişiyor. Ama erkek babası olmak isteyen erkekler azınlıkta değil. Analı babalı büyüsün sağlıklı olsun tek temenni bu olmalı anlayana.
kız vefakardır erkek el kızının koynuna girince unutur
Kendileri erkek oldukları için gelecek tehlikenin ne olduğunu biliyorlar ve kız çocukları daha babaya düşkün
bence erkekler kız çocuklarını daha tatlı ve uslu buluyor. ama tabi erkek olmadı diye tavır alanlarda var maalesef
😃 Erkekten hayır gelmeyeceğini serseri olacağını bildikleri için. Kızlar daha vefalı. Daha fazla sorumlu.
Hooo, ağır ol kız 😡 biz olmasak siz olmazdınız. Evet, bende kızım olsun isterim. ALLAH kısmet ederse seneye düşünüyoruz ins. Kız olur.
Kız babaya, erkek anneye daha bağlıdır. Çocuğum bana daha bağlı olsun istiyorum, doğal olarak kız olmasını istiyorum.
dişiliğe doymak açısndan bir doyum olur. kadınlardada erkekliğe doyum vardır erkek çocugu baglanır anneye
Çünkü bilirler ki erkek çocuklarından hiç bir şekilde hayır gelmez.
Kızlar babalarına daha düşkün oluyorlar çünkü erkeklerde annelerine
Ben hep dua ederim erkek çocuğumun olmasını ama önce sağlıklı ve hayırlı evlat olsun tabi
Kadınlara nasıl davranmaları gerektiğini bilmeyip bir de kız çocuk istiyorlar ya ben buna çok gülüyorum işte ha ha ha ha
Kız babası ayrı bir şey yaa biz erkekler için
Gerçek aşkın o olduklarını bildikleri icin
Bunu kızı olan babalara sormak lazım
@zeusunoğlusu mikrofon sende, dinliyoruz 🎤
Allahım allahım🤩🤩. Kız çocuğunun ilk aşkı, ilk kahramanı, ilk dans partnerisin düşünsene kızın var sana aşık, düştüğünde sen düştüğü yerden kaldırıyorsun, ilk dansını seninşe yapıyor. Off hayali bile harika değil de nedir yaa😍😍
şanslı olacak seninki, gidebiliriz 🧿
Çok tatlı oluyor hepsi
Bilmem olsun isterim
Kızlar aileyi daha az yorar
Daha sevimli geliyordur
Ben erkek babası olmak istiyorum?
Erkek çocuklardan daha yakın ve candan olurlar
kızlar tatlı çünkü 😍
Duygusal bir durum
Komik mi amip
Sever
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?