14 yaşındaki kızım bebekleri istemiyor, o çocukları doğurursan birdaha yüzüne bakmam, bebeklerine de ömür boyu düşman olurum diyor.
Dün konuştuk kızım o senin kardeşlerin dedim.
Allah belanızı versin, kocanın altına yatarken bana mı sordun dedi bitün evi dağıttı, dünden beri ağlıyorum ne yapacağım ben.
Dün konuştuk kızım o senin kardeşlerin dedim.
Allah belanızı versin, kocanın altına yatarken bana mı sordun dedi bitün evi dağıttı, dünden beri ağlıyorum ne yapacağım ben.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Mecbur edecek sen cebine para koymasan aç nankörlük etmesin
çocukları doğuracaksınız tabi ki de.
Ben 42 yaşından sonra iki çocuğa nasıl bakayım, ayrıca kızımda istemiyor ne yapacağım bilmiyorum
bu sizin kararınız zorla olmadı ki
Planlanmış bir gebelik değildi.
Demedin mi seni yaparken sana mı sordukta bunları yaparken sana soracağız diye
Hiçbir şekilde istemiyor. Açıkçası 42 yaşından sonra ben iki çocuğa bakamam, doğurmak bile bu yaşta riskli. Kızımda istemiyor, kocam bilmiyorum senin kararın diyor, ne yapacağım bilmiyorum.
Doğur ya ne olacak kıza bakma
Doğur ya demekle olmuyorki doğururum ama bakamam, ben kendimi biliyorum, sırf hamile kaldım diye o çocukları doğurmak onların hayatına ihanet değil mi? Sonra ömür boyu arkamdan küfür yiyeceğim.
O zaman aldır sen ne olsun istiyorsun
Bilmiyorum ya kafam çok karışık
Bayan cidden zekada sorun mı var? 14 yaşındaki kızım sizi yönetmesinden belli gerçi de. Hayatlarına ihanet diyorsun , ama hayatlarına sın da verebilirim diyorsun. Git tedavi ol sen ya , Allah sizin gibilere değil olmayanlara versin
Hayatında kaç tane çocuk doğurdunda 14 yaşına kadar baktın Allah'ın köylü cahil embesili.
Al işte , zekada sorun var derken nokta atışı yapmışım. İki çocuğum var , öğretmenim. Köylü cahil kelimesi nedir ya? 14 yaşındaki kızın tarafından yönetilmeye devam et sen. Gerçekten hakediyorsun. Otur derse oturun kalk derse kalkın e mi?
Ülkenin öğretmeni bile embesil, ben bu ülkeden artık gerçekten umudumu kestim.
Hayat sizin çokta kızınıza müdahale etme fırsatı vermeyin.
Kızım bu bebekleri hiç istemiyor bütün ömür bana hayatı zindan eder. Zaten 42 yaşındayım bu saatten sonra ne yapacağım ben bebeği aldırsam mı diye düşünüyorum.
Merak etmeyin hiç bir şey yapamaz. Siz yeter ki karşısında dirayetli durun.
Mecbur kabul edicek diyenler ne yaşıyor ya haklı tepki vermiş sende o yaştan sonra korunmadınmı teyze
Troll bu soru
Evet canım hatta bende erkeğim zeka seviyene...
Zeka seviyemmi hahahshdjshshshshd
42 yaşında hamile kalan kadınmı zeka seviyemi ölçüyor seni 50 kere cebimden çıkarırım
Alışır. Sen istiyor musun önemli olan o. Olmazsa pedagogla görüştürürsün
Şimdi şöyle planlı bir gebelik değildi.
Eşimle düzenli ilişkimiz var, ancak artık herhangi bir hamilelik istemiyordum, bir çocuk benim için yeterliydi. Şimdi benim bu ikizleri doğurma sağlığım açısından da evimin huzuru açısından da riskli. açıkçası ben 42 yaşındayım genç değilim bu yaştan sonra gerçekçi konuşmak gerekirse bebek büyütemem. Sırf hamile kaldım diye bu çocukları doğurup, hayatlarını zindana çevirmek istemiyorum sonuçta her doğuran Anne olmuyor. Ayrıca ben kızımla ömür boyu papaz gibi yaşamak istemiyorum dün beni yeterince ağlattı zaten.
Zor bir durum ancak kürtaja tü kaka olarak bakan biri değilim şahsen. Bir anne çocuğu istemiyorsa düzgün bir anne olamıyor o çocuğa karşı maalesef.
Ne terbiyesiz bir çocuk anneye denir mi öyle. Ne demek kocanın altına yatarken. Sen çocuklarını doğuracaksın o da bunu kabullenecek.
yapacak bisey yok riskli gebelik degilse sen bilirsin
Doğurmayacağım, riskli.
saglik mi kizdan dolayi mi
Her ikisi de
sana kalmis
kizi iyice bi dov sonra senden alsinlar rahat edersin.
Açıkçası bu planlanmış bir gebelik değildi 42 yaşından sonra ikiz bebek doğurmam sağlığım açısından da evimin huzuru açısından da riskli ben bu çocukları doğurursam her şey yolunda gitse bile kendi kızımla bir ömür boyu papaz olacağım.
senin acindan risk falan olmaz merak etme 70 kusur yasinda dogum yapan var. kendi kizinin bu konuda söz hakki yok. evlatlik almiyorsun. he bahane ariyorsan aldir cocuklari
Beyefendi Doğurmakla Anne olunmuyor, oradan öyle konuşmak kolay, dün gece ağlama krizleri geçiren siz değildiniz. Ben kızımla ömür boyu düşman olmak istemiyorum, bakamayacağım çocuğu sırf hamile kaldım diye doğurmak o çocuklara ihanet değil mi?
42 yaşındayım ben 25 yaşında değilim.
he he sen cocuklari aldirmak istiyorsun ama vicdanin rahatlatmak icin kizini bahane ediyorsun. kendini kandirirsin karar senin tabi. sen sordun biz yorumladik.
İkizlerin babası ile 14 yaşındaki kızının babası farklı mı?
Değil, ama o kendisinden başka çocuk istemiyor dün evi dağıttı yıktı ortalığı her şeyi kırdı istemiyorum o çocukları doğurursan ömür boyu sanada o çocuklarada düşman olurum diyor kocanın altına yatarken bana mı sordun diye bağırdı. Çok zoruma gitti ağlıyorum.
Kocanın altına yatmak nasıl bir tabir yav, ergen kız birşeyleri artık idrâk etsin. Karı koca sevişir, isterlerse çocuk da yaparlar. O doğmadan önce ona da sormadınız sonuçta.
İstemiyor bütün evi kırdı döktü polis çağırdık, sana hayatını zindan edeceğim çocuklarına düşman olucam diye bağırdı durdu.
şımarık kızın... ben seni atarım dışarıya de bak bakalım bi daha böyle şeyler diyebiliyo mu
Eyvah eyvah ya. İnşallah eşinizin geliri çok çok iyidir. 👍🏻
Ergenlikten dolayı böyle tepkiler veriyor ama kardeşleri doğduğunda eminim çok sevecektir
Şimdi şöyle planlı bir gebelik değildi.
Eşimle düzenli ilişkimiz var, ancak artık herhangi bir hamilelik istemiyordum, bir çocuk benim için yeterliydi. Şimdi benim bu ikizleri doğurma sağlığım açısından da evimin huzuru açısından da riskli. açıkçası ben 42 yaşındayım genç değilim bu yaştan sonra gerçekçi konuşmak gerekirse bebek büyütemem. Sırf hamile kaldım diye bu çocukları doğurup, hayatlarını zindana çevirmek istemiyorum sonuçta her doğuran Anne olmuyor. Ayrıca ben kızımla ömür boyu papaz gibi yaşamak istemiyorum dün beni yeterince ağlattı zaten.
Kızım öyle birisi değil inanın değil, hatta biz bu konuyu, daha önce konuştuk bana;
Sakın bir daha hamile kalayım deme, sakın bunu düşünme bile, ömür boyu belan olurum diye tehdit etmişti.
Doğur aglasın nolcak cak suratına 2 tane susar
Anladığım kadarıyla babaları farklı o sebebten bi piskoloktan yardım alın
Hayır değil, kocam aynı.
14 yasinda cocugun asiri saygisiz iyi yetistirememissiniz demekki
Ne biçim cevaplar lütfen doğru olmasın
Oooo Allah analı babalı büyütsün inşallah
Olan olmuş ergen şu an sadece elbet kabullenicek
Şimdi şöyle planlı bir gebelik değildi.
Eşimle düzenli ilişkimiz var, ancak artık herhangi bir hamilelik istemiyordum, bir çocuk benim için yeterliydi. Şimdi benim bu ikizleri doğurma sağlığım açısından da evimin huzuru açısından da riskli. açıkçası ben 42 yaşındayım genç değilim bu yaştan sonra gerçekçi konuşmak gerekirse bebek büyütemem. Sırf hamile kaldım diye bu çocukları doğurup, hayatlarını zindana çevirmek istemiyorum sonuçta her doğuran Anne olmuyor. Ayrıca ben kızımla ömür boyu papaz gibi yaşamak istemiyorum dün beni yeterince ağlattı zaten.
Küçük birey bak sen. Ergenlikte olur öyle şeyler
Bence artık belli bir otorite kurmanın vakti geldi
Şimdi şöyle planlı bir gebelik değildi.
Eşimle düzenli ilişkimiz var, ancak artık herhangi bir hamilelik istemiyordum, bir çocuk benim için yeterliydi. Şimdi benim bu ikizleri doğurma sağlığım açısından da evimin huzuru açısından da riskli. açıkçası ben 42 yaşındayım genç değilim bu yaştan sonra gerçekçi konuşmak gerekirse bebek büyütemem. Sırf hamile kaldım diye bu çocukları doğurup, hayatlarını zindana çevirmek istemiyorum sonuçta her doğuran Anne olmuyor. Ayrıca ben kızımla ömür boyu papaz gibi yaşamak istemiyorum dün beni yeterince ağlattı zaten.
Bişe olmaz geçer doğunca
Kızımı hiç tanımıyorsunuz.
Çok kafaya takma
Bişey olmaz
Sonuçta kardeş
Yaşı küçük bişey olmaz önemli olan sen çocukları doğurmak istiyomusun
Bişe sorabilirmiyim
Çocuk adı üstünde he de geç
Öyle olmuyor bütün evi dağıttı dün ortalığı yıktı polis çağırdık.
Yok artık
Şişman mısın sen genelde
Yoo nereden çıkardınız 55 kiloyum
42 yaşında 55 kiloya nasıl ikizler oldun ki troll gibisin
İkizler oldun ne embesil daha cümle kuramıyorsun
Ne oldu gerçekleri duyunca kaldıramadın direk laf sokma hahahaha gir dersini iyi çalış öyle gel
nasibinde varmış
Nasıl bi kaza olmuş öyle ablaaa
Çeyrek kesin :)
Anlamadım
Bebeğin olursa altın diyorum
Doğurmayacağım ki, 42 yaşında ben iki bebek bakamam.
Ne yapacaksın peki oku
Aldıracağım
İyi düşün derim nerelisin sen