O yaşlara tekrardan geri dönmek isterdim. Çocukluk gerçekten çok güzel bir şey. Elbette uyudum hatta kaç yaşlarımdaydım 4-5 yaşlarımda ikisinin de ortasına yatıp mışıl mışıl uyuduğumu ve bir o kadar da huzurun tam olarak ne olduğunu hissettiğim anı yaşamıştım çok keyifliydi.
Evet uyurdum. Babamla uyumayı severdim. Tabi belli bir yaştan sonra kendi odamda uyur oldum.😌
Ama şimdi o kadar kötü ki devir. Küçük bir çocuk öz annesi babasında bile güvende olmayabiliyor. Şiddetler, istismarlar çok fazla. Uzak eylesin yaratıcı.🙏🏻
Hayır ama 3 4 sene önce geç bir saatte annem ve babamla yürüyüşe çıkmıştık. Bende ortalarında olup ikisinin de ellerini tutmuştum. Garip bir histi🫠🫠🫶 Soruyu görünce aklıma geldi
Hep aralarında uyurdum o zamanlar tek derdim sabah uyanınca babamın kollarınan nasıl kurtulacağımdı shshsh saatlerle uyanmasını beklerdim yaş 6 falan ahhahs
Evet hiç unutmam unutamam o zamanlar ps1 vardı yılan oyunu ve tetris oynardık ben bir türlü beceremezdim oynamayı hemen yanardım sonra babam sonra annem sonra yine ben 3 kez oynar sonra da uyurduk
Evimiz küçüktü ve istemeyerek aynı odada kalıyorudum. Zira geceleri hiç bir çocuğun tanık olmak istemeyeceği şeye tanık oluyordum. Bu durum maalesef liseye geçip yatılı okula kaydolana kadar da devam etti.