Cocugu gey olan babalar çok yobaz oluyor çünkü lgntfobiklik doğuştan gelen hastalık öğretilmiş bir şey değilmi?

Ben geyim babam beni gey olduğum için evden kovuyor seni öldürsem kimse hesap soramaz sormaz devlet bile karışamaz ceza veremez alkışlar devlet beni kahraman baba ilan eder diyor. Allah belanızı versin toplum bana ne der beni topluma rezil edersen toplum öğrenirse arkadaşlarımın ailemin akrabalarımın yüzüne bakamazsam seni öldürürüm git hadi ordan git çalış başka evde yaşa diyor seni öldürürüm keserim diye tehdit ediyor erkek gibi davranacakson diyor allahın belası babalar çocuklarınız lgbt bireyi diye toplumdan utanıp saklanacagınıza elalem ne der diye çocugunu kesip öldürüyor birde utanmadan gurur duyuyor allah bile öldürmüyor zarat vermiyor sen kimsin kuranda lgbtlileri öldürün diye bir yazı var mı yok siz Çok kötüsün dindarsınız sözde hangi dinde öldürmek serbest allah belanızı versin empati özürlü şerefaizlee en baştada benim babam olmak üzere bütün babaların allah belasını versin kendi çocugunuz hariç herkesin dediği elalemin ne dediği çok önemliymiş toplum içinde yaşıyomuşuz dünyada herkesin çocugu lgbt herkes çocugunu vurup öldürmüyor gurur duymuyor kendiyle sapık herifler öldürülen lgbtliler sen heterosun diye neden bütün dünya hetero olmak zorunda sizin ilişkiler zaten yasak değil bizimkiler yasak hala heterofobi diyolar ulan siz xaten özgürsünüz yasak değilki sizinki bizimki yasaklanmaya çalışıyor siz homofobiksiniz bir insan lgbt bireyi diye saldırılırmı o insana empati özürlü güzel kardeşim evden kovuyo çocugunu öldürüyor bazı kızlara erkeklerede kızıyorum lgbt bireyi oldugu halde topluluk içinde lgbt konusu açıldıgında susuyor korkudan utanıyo ulan sen utanılacak naptın adammı vurdun kime ne zarat verdin aşık oldun utanıyorum lgbt bireyi oldugunu toplum içinde saklarsan olmaz bunu yapmaya korkutmaya sindirmeye çalışıyorlar bizi başaramayavaklar sadece senin çocugun lgbtli değilki milyonlarca lgbtli var ama benim çocugum olamaz senin çocugun hırsıxlık mı yaptı utanıyosun aşık oldu
Güncellemeler
1 yıl
Sırf çocugu gey sırf çocugu eşcinsel diye küfür ediyor tehdit ediyor öldürüyor dövüyor evden kovuyor ne bok olursan ol toplumun bilmesine gerek yok diyor ne yaşadığımı bilmiyor. Neden saklanmak zorundayım ben zombimiyim neden bunu bize yaşatıyorlar
Güncellemeler
1 yıl
Gey diye dışlıyorlar alay ediyolar top diyolar empati özürlü sapıklar bizi erkekler taciz ediyor gey oldugumuz için birde bize küfür ediyolar hem siki. yolar hem öldürüyolar zaten onlar beceremedikleri herkese nefret saçar hetero erkeklerin insan olmadıgını düşünüyorım bizi bile taciz ediyorlar erkekler
Cocugu gey olan babalar çok yobaz oluyor çünkü lgntfobiklik doğuştan gelen hastalık öğretilmiş bir şey değilmi?
Cevapla