Doğum yapan annelerin hastane odasını süsleyip kutlama yapmalarını doğru buluyor musunuz?

Ben hiç doğru bulmuyorum ya. Hastane kutlama yapılacak yer değil. Benim teyzem doğum yaptı ve birkaç saat sonra bebeği öldü. Zaten ölen ilk bebek değildi. Üçüncü bebekti. Hep 9 ay karnında taşıyor. Üstüne bir de her seferinde sezeryan oluyor ama bebek yaşamıyordu. Üçüncü bebekte teyzem kendini kaybetti artık. Oturup ağlıyordu. Biz de onunla ağladık. Eniştemin ailesi de iyi değildi. Ama hemen yan odamızda başka bir kadın hastane odasını misafirhane yaptı. Zılgıt ve müzik sesleri geliyordu. Tatlı dağıttılar. Yanı anlamıyorum neden bunu evinde yapmıyorsun? Hastane burası adı üstünde hastaların olduğu yer. Biz çok etkilenmiştik o zaman.

Doğum yapan annelerin hastane odasını süsleyip kutlama yapmalarını doğru buluyor musunuz?
Cevapla