Yardım edin lütfen napıcam. Oğlumu da konuşma gecikmesi var ana okuluna yazdırmak istiyorum?

Kendini ifade etmekte zorlanıyor birazda yaşıtlarından da geride. 5 yaşında rehabilitasyon a götürüyoruz. Birde ana okuluna kaydını yapmak istiyorum belki gelişir diye. Ama, korkularımda var zorbalık gorurse kendini savunamaz pskolojik olarak kötüye giderse naparım.

Yardım edin lütfen napıcam. Oğlumu da konuşma gecikmesi var ana okuluna yazdırmak istiyorum?
Cevapla