Yeni anne oldum. Bebeğimi emzirirken göğsümü çok ısırıyor. İlk başta dayanıyordum ama şimdi yara olduğu için ağlayarak emziriyorum?

Nasıl bir yol deneyebilirim? Yara olduğu için ağlaya ağlaya emziriyorum. Nasıl düzelir bu olay? kaşınıyor diyecegimde Diş cikma zamanı da değil yeni doğdu
Yeni anne oldum. Bebeğimi emzirirken göğsümü çok ısırıyor. İlk başta dayanıyordum ama şimdi yara olduğu için ağlayarak emziriyorum?
Cevapla